söndag 9 januari 2011

#livet

Hej bloggy! Dock att jag nu kommer använda Twitterslang ca hela tiden. Varsågod för info.

HURSOMHELST: hej. Jag har överlevt hösten och känner mig hyfsat peppad på att HA ETT LIV igen. LIVET! Jag gillar det ju ändå, trots att vi har våra falling out ibland. Hehe.

Det nya året firades in mycket opretentiöst och "lagom" berusat. Vi lekte snurra flaskan, drack bubbel och hånglade med varandra. Jag har ett så fint kompisgäng.

Jag tänker tro på det här året. Jag har bestämt det så. Jag ska fan göra det till ett vettigt år. Framför allt GÖRA saker över huvud taget... Plugga, laga mat, dricka te, twittra, skriva. Sweet life. Kolla på mina serier, hänga med de jag tycker om, flanera i min stad.

Känner ni att jag andas HOPP eller!? Så himlans göttigt.

Dock att man är lite sockerhög pga ett kilo mjölkchoklad nu. MEN ÄNDÅ.

2 kommentarer:

Cami sa...

Miss yyyah! Hopp är bra, hopp är fint.

Little Miss Trouble sa...

Jag gillar din head - bild!! Håller med - hopp är fint!