onsdag 8 december 2010

Hell is around the corner.

Jag har börjat kolla på en fantastisk serie som heter Skins. Den är brittisk, det är massor av knark och sex, och, ja, som ni hör - den är helt underbar.

Problemet är bara att jag så lätt blir känslomässigt engagerad. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag såg ett avsnitt där en sorglig sak hände för snart en vecka sedan, och... Jag är fortfarande ledsen över det. Det var en sådan där sak som inte får hända, men som givetvis händer ändå eftersom det är så livet är. (Eller för att man ska bli överraskad och fortsätta titta, men...)

En annan bra sak med Skins är soundtracket. Typ den här låten. Lyssna. Och titta.

4 kommentarer:

Cami sa...

Jag har sett lite av den, funderade över huruvida den kan är värd att sätta sig in i eller ej. Men du röstar alltså för. Så kanske! :D

Camcam sa...

"kan är"
sniss!

Josefin sa...

Jag försökte kolla på Skins men jag gillad det inte. Det var alldeles för coolt för mig. Och så störde jag mig på att "den snygga killen" (huvudpersonen?) var så douchebagig. Så, ja, jag återgick till att kolla på The inbetweeners istället. Brittisk mys-töntig serie.

Miranda sa...

Åh. Skins är ju bara, livets serie. typ. Ska inte avslöja nåt för ajg vet inte vad du har sett, men jag lipade många gånger under säsong fyra. Och kanske säsong tre också, förresten.