onsdag 27 oktober 2010

Brista eller bära.

Jag skulle skriva något om kärlek och om känslor. Jag skulle skriva om sorg och om vänskap. Om livet och döden. Stora saker. Saker som spelar roll.

Men vet ni? Det är för svårt. När man har problem med att skriva om popmusik ska man fan inte ge sig i kast med allvarliga känslor. Att modeblogga har sällan känts så lockande som nu. Istället: random betraktelser och tankar. Enjoy responsibly.

Jag är hungrig. Borde göra något åt detta, men klockan är freakin' tre och jag borde faktiskt sova.

Lite knasigt att folk twittrar vid denna tid. This just in: "Fan vad skönt det är att knulla. Borde man göra oftare."

När man har elva sorters te hemma är det dags för köpstopp. Någon måtta får det vara. Även om tesäsongen officiellt har börjat.

Har ni någon gång haft känslan att själen och kroppen inte riktigt passar ihop med varandra? Så känner jag mig. Mycket underlig känsla.

En låt: Very Truly Yours - Love is hard.

Inga kommentarer: