lördag 4 september 2010

Best of Twitter.

Exempel på vad man kan uttrycka på mindre än 140 tecken:

  • Det där med att ligga. Hur vare det funkade nu igen. Glömt bort..
  • Hörde några ha sex nyss. Man ba grattis.
  • Tystnaden som uppstår när man inte vet om man är kär eller kåt
  • Jaså, Michael Winiarski, DN-USAkorre, du skriver att Jonathan Franzen "hade nerv" att dissa Oprah. Inte så att du översatt en text rakt av?
  • vadå? finns det folk man inte borde ligga med? sånt har jag aldrig hört talas om!
  • Hej! Jag är sexuellt frustrerad. Jag dör snart. Hej då!
  • Det blev alltså jag själv som fick stå för mat och sex ikväll. Your loss, säger jag.
  • omg i need a tropical vacay with umbrella drinks ASAP
  • Jag förstår alla som röstar på alliansen. Unga, gamla och sjuka bör straffas för att, ehm, de är unga, gamla och sjuka. Jävla snyltare.
  • "avada kedavra" cedric dies...and is reborn as Edward, WHY VOLDEMORT WHY?!
  • För övrigt hatar jag ordet "penis". Får kväljningar. (Inte av penisen. Utan ordet.)
  • Funderar på att bilda partiet Rationell Front. Newsmilldebattörer ej välkomna.
  • Rapport: P-piller för män funkar inte, för dom ger depressionsliknande tillstånd och impotens. Exakt som jag reagerade på p-piller.
  • När det regnar brukar jag alltid drabbas av en plötslig sorg över att aldrig ha lyssnat på Kent.
  • M upptäcker jämställdheten! Det ligger liksom i konservatismens natur att vara sist med att inse bra sakers förträfflighet
Inget av exemplen är skrivet av mig själv. (Den som vill ha cred för sin tweet är välkommen att klaga på tasteofpop@gmail.com. Jag tänkte att det var snällast att låta alla vara anonyma.)

1 kommentar:

Maria sa...

Tweets är superskoj ^^ Tralala.