tisdag 30 november 2010

Sold my flesh with eager glee.

Alltså det här att jag älskar tv-serien Glee. Kan vi inte prata lite om det?

Personligen känner jag att det är hälften sången och dansen, hälften de oerhörda intrigerna som gör det. Drama engagerar mig så. Jag bara "omg, hon LJÖG!" Typ. Och vem kan låta bli att älska en mash-up av Halo och Walking on sunshine? Jag bara frågar. Själv blir jag helt pirrig.

Det är något att se fram emot i veckorna, nya avsnitt av serierna man följer. Fint så.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tänkte att jag måste kolla upp detdäringa Glee som alla pratar om. Har streckkollat fem avsnitt nu. Det är bra skit, så att säga.

Pausfogel sa...

Hmm, Glee är nog en av de få serier inte fastnat på mig på, det är något med mig & musikalformatet. Borde kanske ge den en ny chans! Har du föresten sett superfina Life Unexpected,första säsongen än så länge. Och man kan mer än vad man tror, även när det känns som om man kan mest ingenting. Man har så mkt mer inom sig.