måndag 23 november 2009

"1. Föredrar trollkarlar."

Bloggare (som är större än jag) brukar med jämna mellanrum skriva att de har så fina läsare. Idag tänkte jag göra samma sak. Man kan inte göra annat när man får sådana här kommentarer:

Ta en helg i Glasgow (musikmusikmusik) eller i Edinburgh (harry potter theme park som vi så fiffigt kallar det). Är säker på att du hade blivit mer "i fas med livet", och det skulle dröja ett par månader innan vi fick äran av att läsa gnälliga inlägg igen.

Inte för att jag inte gillar att skriva gnälliga inlägg, men... Tack för tipset! Göteborg må vara en hyfsad popstad, men vänlig är den inte såhär års.

4 kommentarer:

thehumuslayer sa...

Nä, det är som att bo en dusch utan varmvatten.

Anonym sa...

egentligen gillar jag också dina gnälliga inlägg.

och, jaa. jag vet ju att you have a thing for draco malfoy, så jag håller mig till ron. jag är en så god vän :) hör av dig när du kommer hit höhö

/carrie

P3 sa...

Sv: Haha, du kan Seinfeld fast du inte gillar det, imponerande! Hur som helst, George's problem bygger på folks fördomar ang. homosexualitet, och det var dessa personer jag syftade till. Men visst, George är en av dem, haha.

Josefin sa...

Let's get out of this country!