onsdag 21 oktober 2009

Full fart! Kanonkul.

Åhhhh.Idag är jag så exalterad över en sak, men jag vågar inte berätta om den. Jag är rädd att den ska gå sönder. Jag lovar att återkomma om detta. Kommer inte kunna hålla mig.

Idag ska jag diskutera de första minuterna av Pretty Woman med min studiegrupp. Av någon outgrundlig anledning måste vi ses klockan fyra, för att folk vill SOVA. What is up with that? Förstör ju hela dagen. Ser dock fram emot ett tillfälle att såga den filmen. Jag hatar den från djupet av min själ.

Nu sitter jag och recenserar skivor. Planerar att hinna med alla innan jag måste skriva hemtenta. Hemtentan gör mig för övrigt nervös, trots att det gick relativt bra på den förra. Jag har prestationsångest. Underligt nog inte när det gäller recensionerna dock. Kan vara för att jag vet vad som krävs av mig i dem. I hemtentans beskrivning framgår inte exakt vilket språk jag vågar använda (egenhändigt ihopsatta skribentord, någon? Inte?) eller någon balansräkning på andalen fakta mot andelen egen analys. Suck.

Här är förresten bilden jag försökte lägga upp häromdagen. Håhåjaja.

Inga kommentarer: