fredag 9 oktober 2009

Jag har ändå aldrig förstått det episka i betong.

Om du undrar varför Anna Gustafsson inte bloggar just nu så är det för att hon är a) dum i huvudet och inkapabel till all form av kommunikation och analys av samtiden och b) i full färd med att försöka styra upp en intervju i sista minuten och låta bli att börja grina på kuppen.

Jag vet det här eftersom jag är hennes schizo-vän. Ni bör känna igen detta fenomen från Fight Club, en film och bok som Anna G ofta refererar till. Hon känner sig cool då, av någon anledning. Om det beror på våldstemat eller Brad Pitts nakna överkropp är fritt att spekulera i, så länge Anna G inte hör. Hon skulle bli grovt förolämpad. Haha.

Berätta inte att jag har kapat hennes blogg, förresten. Prata över huvud taget inte med henne om mig. Lovar ni?

/Tyrah Burden

Inga kommentarer: