fredag 23 oktober 2009

Your name is Deborah.


Jag har blåsor på fingrarna. That's good, right? Mattias har lärt mig introt till Kalla mig, och jag övar så mycket jag kan utan att dö av smärta.

Idag kom jag på ett sjukt bra koncept till en recension (tycker jag). Det var ett härligt ögonblick. Nu har jag skrivit recensionen och skickat in den.

Dessutom funderar jag på låtar till måndagens radioprogram, som ska ha 90-talstema. Det finns ju så mycket bra! Dessa svåra val!

Och så ska jag snart skriva en intressant hemtenta på delkursen Populärkultur.

Mitt liv är oförskämt roligt. Till råga på allt har jag ost hemma.

P.S. Bilden är från det gyllene året 2007 (jag hade fortfarande räls, t.ex.) och tagen på Coop i Östersund. Jag var minst lika nöjd med min lilla kundvagn då som jag är med alla fina aktiviteter i mitt liv nu.

Inga kommentarer: