tisdag 4 augusti 2009

Why that doesn't surprise me.

Han skulle kunna vara medlem i familjen Weasley. Han är fantastiskt dryg ("du, jag har kommit på att Pulp inte är så jävla bra egentligen"). Han inte bara står ut med det - han uppskattar att jag har knottriga överarmar. Han håller min hand och pratar mig till sömns när jag vaknat och mått dåligt på natten. Han blir glad av att se mig. Han har en Jarvis Cocker-plansch på sin sovrumsvägg. Han lagar mat och köper Ben & Jerry's åt mig när jag är sjuk. Han betalar hutlösa summor pengar till SJ för att träffa mig. Hans familj verkar tycka att jag är gullig och rolig (ett intryck jag alltid eftersträvar att göra). Han gör spellistor med bra musik jag inte hört till mig. Han kan så mycket saker att det är som att umgås med Wikipedia (läs: lärorikt). Han fick mig intresserad genom att fråga om vi skulle byta blandband. Han älskar Jämtland väldigt, väldigt mycket. Han förstår alla mina Vänner-referenser. Han tänker på jämställdhet och tycker att det är viktigt. Han är inte perfekt, men nära nog.

Och bara för tydlighetens skull - han tycker att Pulp är bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

you got me worried

mm pulp (:
/carrie