söndag 6 juni 2010

All the young dudes (tjugoårskris = länkfest).

Min åldersnoja blir inte direkt bättre av att det finns så många grymt skillade människor i denna värld som är yngre än jag. Några exempel:

Rebecka Ahlberg briljerar i ett blogginlägg.

David Winsnes briljerar i en krönika på The Goodbye Look.

Fridah Jönsson briljerar i en krönika i Metro.

Trumvärk & Slagord gör grym musik.

Och så vidare i all oändlighet. Jag får fett med ångest och blir sjukt inspirerad på samma gång. Men ärligt talat är jag mest glad att det finns så många fina människor i denna värld. Det känns hoppfullt.

P.S. Ja, vissa av dem är bara ett år yngre än jag. Men ändå. Bara grejen att någon som inte får gå på systemet är smartare än jag! Inte för att jag ens har gått på systemet någon gång under de två månader jag fått det. Men ändå... Tjugoårskris. D.S.

Inga kommentarer: