tisdag 29 juni 2010

Sexpop.

Musik att ligga till är alltid ett hett ämne (pun intended). Bland de mest kommenterade inläggen på PSL-bloggen finns "Alla tiders knullåtar - volym 1", och just nu marknadsför både RFSU och Kondom08 sina kondomkampanjer med att låta folk berätta vilka låtar de vill ligga till.

Självklart har jag spanat in vilka låtar folk har valt. Och jag säger då det. Vilken röra! Är det bara jag som känner att Big booty hoes och Skaka rumpa är rätt avtändande redan i låttiteln? Och Kings of Leon? EMD?! Hemska tanke.

Så vad vill man då ligga till egentligen? (Förutom Pulp, förstås, men det behöver väl knappast nämnas.) Jo, man vill ligga till fin popmusik (som inte är alltför deprimerande). Med detta i åtanke har jag skapat en spellista som jag tänkte att vi kunde hjälpas åt med. Eftersom du som läser min blogg garanterat är en människa med god smak räknar jag kallt med att digga listan. Lägg till fina, mysiga, och sexiga låtar här!

P.S. Och, givetvis: använd kondom. Men om valet står mellan Basshunterkondom och celibat ber jag er att välja det senare. Lid för konsten.

Inga kommentarer: