torsdag 3 juni 2010

Plötsligt känns allt lite osäkert.

Som ni kanske vet ska det komma en Säkert!-skiva till hösten. Fantastiska nyheter, inte sant? Jo. Jag var eld och lågor. Tills jag läste det här på Säkert!'s blogg: Henrik Oja som producerar har varit med och skrivit hälften av låtarna.

Är det bara jag som är nojig, eller är det lite oroväckande information? Annika Norlin har ju alltid skrivit låtar på ett väldigt eget och speciellt sätt, och vi har älskat det. Ska det ändras nu? Va? Jag är tydligen fett reaktionär när det gäller Annika Norlins musik. Förlåt Annika. Gör vad du vill, det har ju alltid varit underbart hittills. Du har inte gett mig skäl att tvivla.

Dessutom etablerade jag nyligen att allt Annika tar i blir till guld. Jag kan nog chilla, trots allt.

Inga kommentarer: