tisdag 1 juni 2010

TOP ger er... ett modebloggsinlägg! Enjoy.

Okej, lite dagens outfit-bilder dårå. Att lägga upp en varje dag känns trist, och inte vänligt mot den typiska TOP-läsaren, så här kommer ännu ett mastodontinlägg med flera outfits. Den som bryr sig kan titta, den som är ointresserad kan skippa, och jag får utlopp för mitt bekräftelsebehov och så är alla nöjda och glada.

Jag orkar inte skriva ut köpställen. Det är Ullared mest, lite H&M, lite Lindex, lite bandmerchandise.

Och ja, jag har favoriserat mina orange strumpbyxor de senaste dagarna. Som ni ser försöker jag posera lite olika för att skapa variation i modebloggskonceptet. Kanske överdrivet pretentiöst, men hey, sådan är jag.






(Bilden ovan är anledningen till att jag oftast inte visar ansiktet på outfit-bilder, för då ser jag tydligen ut såhär.)


PUSS PUSS!

1 kommentar:

PIP sa...

Du ser nästan lite festival-klädd ut! Ta på dig dessa outfits i sommar och kom till Putte i Parken:)