onsdag 30 september 2009

Between Delta and Delaware.

Idag ska jag: Äta gigantisk kanelbulle och prata litteratur, prata popredaktion (iih!) OCH bli bjuden på middag eftersom jag och Mattias lyckats vara tillsammans i ett halvår.

Hemtentan blir okej. Tror jag. Jag har lite ångest när det gäller den. Men jag har i alla fall försökt. Enligt vår lärare (professor? Han ÄR ju det, men det kändes underligt att skriva) är det ytterst få som inte får godkänt på det här. Typ en. Fast den kan ju vara jag. Ehm. Nåväl.

En helt annan sak: Jag älskar att göra playlists på Spotify. Älskar! Säg till om du vill ha en, så lovar jag att göra mitt bästa för att tillfredsställa dig.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Jag vill ha en! Spellista. Muntra upp mig!

A. sa...

Hej hej! Jag har smygläst din blogg ett tag nu, lite stalker-eskt sådär, jag vet - but hey, I like your taste in music! :) Så jag tar gärna emot en playlist, jag är desperat efter ny bra musik!