onsdag 23 september 2009

Cunts are still running the world.

Det är bara för jävligt att Anna Anka tycker som hon gör. Eftersom hon råkar vara lite känd är jag rädd att någon faktiskt ska ta åt sig. Till exempel förvirrade tonårstjejer. Man tar åt sig konstiga saker när man är ung. Kanske även så underliga saker som "kvinnor ska vara snygga jämt och hålla männen sexuellt tillfredsställda, annars får de skylla sig själva om deras män är otrogna".

Vad so är fel med det ovan tänker jag inte ens gå in på. Det litar jag liksom på att du förstår. (Läser du min blogg är du förmodligen ganska smart. Kanske.)

Något annat som är jävligt är den så kallade krisbudgeten. Det är en valbudget, rövslickande moderater, det vet både ni och jag och resten av Sverige. Mer pengar till de som lyckats få och behålla jobb, och mindre till arbetslösa och pensionärer. För då MOTIVERAS man till att få ett jobb. Ja, det är ju hemskt enkelt när ni skär ner på personal t.ex. inom vården. Det är inte det att vi inte VILL jobba, det är det att det knappt GÅR. Idioter.

Ironi framöver: Ovanstående uttalande är givetvis både oerhört välinformerat och sakligt. Är man proffs på att tycka om politik så är man.

Pha.

Inga kommentarer: