lördag 26 september 2009

Menar ni att alkohol brinner? Lägg av.

Såg på nyheterna att handsprit är brandfarligt (newsflash: Alkohol är lättantändligt). Vi ska alltså inte bara använda handsprit för att vi är rädda för svininfluensan, vi ska även vara rädda för att handspriten ska orsaka eldsvåda. Var alltid på din vakt! (Är det TV4-nyheterna eller Mad-eye Moody jag lyssnar på?)

Jaja. Vi fattar. Ingenting är säkert. Förresten får man cancer av chips. Jag är inne på min tredje påse denna vecka, så jag borde få en tumör när som helst i så fall. Can't wait.

Update: Dessutom, TV4, så heter det INTE "triologi" utan TRILOGI. Varför är detta så svårt?

Ang, handspriten visade det sig att någons händer börjat brinna av statisk elektricitet. Inte så kul kanske. Jag medger att jag kanske var lite brysk. Men ändå. Vad ska man inte vara rädd för? Russin? Nej, det kan man få ont i magen av.

Whatever.

Inga kommentarer: