tisdag 23 februari 2010

Det går åt helvete med allt.

Det är alltid en dålig dag att upptäcka att man är sämre än man tror.
Dagen då man knappt håller ihop som det är, det är en extra dålig dag.

Tips: Skicka inte jobbmail på jätteledsna dagar.
I synnerhet inte om jobbet betydde någonting för dig.

Vad det här handlar om? Jag kan inte titulera mig musikskribent längre, är vad det handlar om. Den som har koll kan nu invända att jag fortfarande får skriva på Devotion. Alltså, min bild finns ju på redaktionssidan, men jag är den enda som inte har en mail och de senaste två texterna jag skrev dit var för dåliga för att publiceras. Så jag accepterar nog mitt öde. Jag ska inte bli journalist trots allt.

Två drömmar förlorade på samma dag. Vad fan gör jag nu?

2 kommentarer:

P3 sa...

Du ska visst bli journalist, i alla fall om du fortfarande vill det. Jag vet ju för fan inte ens vad jag vill bli...

Emil sa...

Satsa på journalistyrket, du skriver redan bättre än många studenter på min utbildning. Faktiskt.