söndag 18 juli 2010

Arvikafestivalen 2010 - en sammanfattning.


Det här hände:

Jag supertwittrade på Devotion. Det var oplanerat, men chefredaktör Häggström uppskattade uppenbarligen festivalbetraktelser filtrerade genom bitterhet och sexuell frustration. Så jag fick också vara med på ett hörn.

För första gången någonsin gick jag en hel festival utan att duscha.

Recenserade Sambassadeur. Recensionen är dock spökskriven av David eftersom jag inte var ackrediterad och därför inte kom in i presscentret. Så jag skrev på papper och han renskrev. Innovativ journalistik, tycker jag.

Makthaverskan var bäst. Recension.

En vän som nog vill vara anonym trodde att Maskinen sjöng "akta pullan" när det var "akta pundarn". Internskämt AB, at your service.

Jag spelade ölspel med Dillebarn och främlingar.

Tävlingen Snyggast Stuprörsrumpa fick ingen självklar vinnare. Hoppas på mer lycka under Way out west.

Förevigade Mixtapes & Cellmates på video. Titta.

Jag var bara lite bitter över att inte vara där som media när jag är det i själ och hjärta. Men man får skylla sig själv när man är spontan!

Och en massa andra saker. Men de får stanna där de var.

Inga kommentarer: