måndag 26 juli 2010

Massor av kalasfina tips.

Om vi antar, rent hypotetiskt, att man inte fyller sitt behov av awesomeness enbart genom att läsa den här bloggen, så finns det oerhört många andra fina saker på internet att glädjas över. Och utifall detta skulle råka hända någon gång tänkte jag ägna ett inlägg åt att berätta var jag tycker att ni ska hänga.

Störst först: en fin vän till mig har startat en blogg. Den mest bedårande bloggen i historien av bloggar, förmodligen. Ordlekar, rim, dikter, vardagsanekdoter, finurliga funderingar. Komplett och totalt underbart. Läs här.

(Och så har jag skrivit en liten rekommendation om en gratis mp3:a på TGL: Short stories. Satte detta inom parentes för att väga upp för kaxigheten jag inledde inlägget med. Nu känner jag mig ödmjuk igen.)

Fredrik Strage har skrivit väldigt läsvärt om Pink på Ullevi.

Och sist men inte minst: Robyns nya singel Hang with me, med video och allt. Och nej, det är inte samma version som är på Body talk pt. 1.

Robyn - Hang With Me official video from Robyn on Vimeo.

Inga kommentarer: