måndag 19 juli 2010

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.


Jag är kluven till den här tröjan, både gällande credibility och snygghet.

Å ena sidan gillar jag faktiskt Krunis en del.
Å andra sidan känns det lite ocoolt att skylta med.
Å ena sidan passar den rätt väl ihop med rött läppstift.
Å andra sidan - ser det inte lite, jag vet inte, Twilight ut?!

Så oavsett om jag ska gå på min egen prettoprincip, att bandtröjor är bra så länge man faktiskt lyssnar på bandet, eller Markus Larssons modeprincip, att bandtröjor är bra så länge de matchar resten av klädseln, hamnar jag i ett dilemma. Nu frågar jag alltså er, på äkta modebloggsmanér - vad tycker ni?

P.S. Om ingen svarar slutar jag blogga. Och blir en vampyr på riktigt, kanske. D.S.

3 kommentarer:

Oscar sa...

Sv: Fan vad nöjd du är med din kommentar då, helt sjukt! ;)

Anna Theresia sa...

Haha, you know it!

Miranda sa...

Okej för det första så tycker jag inte att det är ocoolt att ha Krunegård-tröja på sig. (men sen blir jag ju fett imponerad om någon lyssnar på nåt annat än det som spelas på mix megapol)
För det andra så ser det inte twilight ut. Mest för att det inte står "TEAM JACOB" eller typ "bite me Edward" på den (plus att du ser lite för sofistikerad ut för att ha twilighttisha på sig (;)