måndag 26 juli 2010

TOP ger er: Annas dagbok # 6 - 23 november 1999


Hej Dagbok!
Jag är INTE kär i Jonas längre. Klas frågade chans på mig igår. Jag sa jaaaa! Jag blev kär i honom redan i fredags.
*
Jag red igår också. Jag hade Pärlan. På slutet, när dom andra skulle galoppera så ville inte jag det för Pärlan är jättepigg och när man ska galoppera rusar hon iväg litegrann. Men i alla fall så skulle vi trava istället men Pärlan galopperade iväg så glatt så!
Klas är så söt, rolig, ja allt!

Goodbye!

Kommentar: Mycket emfas på "inte". I övrigt lite halvtråkigt inlägg. Men i nästa... Det är inte lätt med kärlek på lågstadiet!

Och på bilden ser ni självaste dagboken! Det syns kanske inte så bra, men längs sidan har jag klottrat "Färdigskriven" med blyerts. Mycket ordningsamt. Never mind min min, man kan inte vara snygg hela tiden.

1 kommentar:

Maria sa...

Hehe, det gäller att vara snabb i vändningarna här. Ack, ung kärlek.