söndag 25 juli 2010

TOP ger er: Annas dagbok # 5 - 16 november 1999

Hej dagboken!
Jag är kär i Joakim igen. Såhär ser min killista ut:
1. Jonas
2. Klas
3. Joakim
*
Varför är jag så hopplöst kär i Jonas? Det fattar inte jag. Men Jonas Haaaatar mig. Cornelia har visat för mig att på en sida i hennes dagbok har hon skrivit "Jonas min älskling" när dom var ihop. Fast hon är inte kär i honom tror jag.
*
Jag dagdrömmer ofta om Jonas.
*
Vi ska kanske spela in en film men om vi inte kan få tag i någon videokamera ska vi göra en bok istället.
Jonas, I Love You!!!

Kommentar: Japp, indelningen med stjärnor emellan styckena är helt autentisk. Mycket stilfullt av mig tycker jag själv. Förstår däremot inte varför jag skrev hatar med stort H. Det bästa med detta inlägg är dock helt klart att jag inleder det med att berätta att jag är kär i Joakim, och sedan skriver ned min killista (så många såna man skrev!) där han är trea, och sedan skriver om Jonas i resten av inlägget. Fantastiskt förvirrande.

2 kommentarer:

C sa...

Alltså, det här är så sannslöst underbart att läsa! Ge oss meeeer. Puss fina.

Maria sa...

Haha! Så oerhört roligt :D Jag har också en massa sådana killistor överallt från den åldern (tror jag skrev min sista när jag var tretton eller nått). Håller med C; Ge oss meeeer!