fredag 23 juli 2010

Kolla vad jag hittade!

Man finner mycket skit när man måste samla ihop allt man äger. Till exempel studentmössan, med den komiska texten "Islandshäst", som gör att det ser ut som att man ska bli en islandshäst när man tar studenten, och Harry Potter-böckerna, som jag pekar på. Fick dock bara med mig två av dem. Sexan och sjuan. Lite synd.

Jag har insett att jag äger en miljon grejer. Och det trista är att jag faktiskt vill behålla de flesta. Väldigt icke-zen. Oh well, vad är väl nirvana?

Update: Skojade bara, nu hittade jag fyran och femman också. Femman på både svenska och engelska, till och med.

4 kommentarer:

Elin sa...

Harry Potter <3 Jag har lite panik, för jag hittar inte mitt ex av tvåan på engelska. Jag tror att min syster har den. Hjälp.

På tal om Harry Potter, du har väl inte missat att Harry and the Potters kommer till Sverige i augusti? http://hatpsverige.webs.com

Anna Theresia sa...

Det har jag verkligen inte missat! Måste se. Tänkte fara till Östersund, men det lutar åt Växjö istället. Man är ju inte jätterik.

Anna Theresia sa...

Okej, nu såg jag att de ju kommer till Göteborg. Eh. Jag har koll.

C sa...

Svar: Vi bajsar på den tillsammans. Ner med statistiken! Eller nåt...