söndag 11 juli 2010

The thought of it keeps me from sleeping, or am I already dreaming?

Eftersom det var så populärt att namedroppa Carl Norén gör jag det igen. I aim to please, nämligen. Here goes:

I natt drömde jag om Carl Norén. Jag skulle göra ett hemma hos-reportage i hans barndomshem, men allt var ändrat för att han tyckte att det var pinsamt. Så det blev nog inte så bra. Jag minns inte riktigt. Och så var han bög. Jag önskar att jag kunde minnas hur jag fick veta det. Det var på det hela taget en fin dröm.

Obs! Detta är sant. Hundra procent.

2 kommentarer:

Limpy sa...

En gång förstörde han en konsert med Kristofer Åström i Borlänge.

kerstin sa...

haha, kul, här får du lite mer gödning för dina drömmar http://press2play.tv/rekommenderat/13/carl-noren-fran-sugerplum-fairy-gar-solo