söndag 23 maj 2010

Ett av de lite sämre inläggen. Deal with it.


Jag önskar att jag mådde lika bra i verkligheten som på bilden. Den är tagen i onsdags, när det var sol och härligt och allt var fint. (Ja, jag har dubbelhaka. Frågor på det?)

I fredags var jag och bowlade med mina kursare. (Gud vad studentigt det där lät. Nästan lite töntigt. Men de är ju det.) Just bowling är inte riktigt min grej, men det var trevligt ändå. Jag åkte hem rätt tidigt för att slippa åka nattbuss med allt vad det innebär.

Och i lördags vaknade jag och hade djävulskt ont i halsen. Helt utan förvarning! Så min helg har ägnats åt att hosta, snora, svettas, nysa och må allmänt pissigt. Hurra. Dessutom har jag skrivit på en uppgift som ska lämnas in i morgon. En argumenterande text som vi ska framföra som tal på fredag. Spännande.

Jag hoppas bara att jag mår bra i morgon. Jag måste göra saker. Gå till Akademihälsan, lämna in uppgiften, gå på föreläsning, ha musikredaktionsmöte, sända radio. Åh nej, jag insåg just att jag blir utan matlåda om jag inte lagar mat nu. Jag orkar inte... Feber och slem. Död och förruttnelse.

Tur att jag har min Pepp, inget depp-playlist. Hej och hå.

1 kommentar:

Fabian sa...

Gillar nya färgsättningen på bloggen, förresten.