torsdag 20 maj 2010

Let's go sailing.

Eftersom jag gick upp neurotiskt tidigt idag hade jag lite tid över innan bussen gick. Ja, jag har fortfarande tid över, jag hinner ju skriva det här. I alla fall - jag fördrev lite tid med att försöka använda Photobooth till att ta en dagens outfit-bild. (Jag äger ingen helkroppsspegel och måste därför använda Photobooth om jag vill veta hur min klädsel ser ut för andra människor. Att titta ned på sig själv ur fågelperspektiv är inte riktigt samma sak.)

Det halvkassa resultatet ser ni ovan. Tänk er sedan att jag ska matcha detta med mina otroligt vackra högklackade skor med marin feeling. Yes, det är sjömanstema idag. Eller snarare sjökvinna. INTE sjöjungfru. Det skeppet seglade för länge sedan, så att säga. Haha. Humorn är på topp såhär på morgonkvisten... Inte.

Jag kan verkligen svamla när jag vill. Gudars. Men nu har jag fördrivit kanske tio minuter, och om fem minuter går bussen, så jag ska ta på mig de vackra skorna nu. Och hoppas att SMHI ljuger när de säger att det ska bli åska och ösregn idag. Annars kanske jag måste göra allvar av det där med seglingen...

Inga kommentarer: