fredag 7 maj 2010

Strange little girl, where are you going?

Idag har jag fikat med min fina vän A-K. Vi har kommit fram till bra saker (mer om det i kommande inlägg). Jag träffar henne, och typ alla andra jag älskar, alldeles för sällan. I sommar ska det bli tid till det är det tänkt.

Därefter missade jag mitt seminarium och hamnade av en slump med en studiegrupp tillsammans med några andra på min kurs som också kuggade på förra tentan. Vi pluggade lite och pratade mycket om annat. Bland annat omskärelse och one-night-stands. Good times!

Nu är min kära boyfriend i duschen. Vi har haft filmkväll hemma hos mig. Filmen vi såg heter Whip it, är regisserad av Drew Barrymore och var bra. Ellen Page spelade huvudrollen, och jag vill inte vara ytlig eller så, men det fascinerar mig hur man kan vara så snygg OCH duktig på samma gång. Livets under.

Och nu ska jag borsta tänderna, krypa ned mellan mina rena lakan (kärlek) och somna. Förhoppningsvis drömma om chokladfontäner. Med Jónsi som soundtrack.

Inga kommentarer: