lördag 8 maj 2010

Ett helt intelligensbefriat inlägg! (Alla bara: ÄNTLIGEN!)


God kväll, kära läsare!
I dag: ett fett outfit-inlägg! Shit pommes! Jag ska till och med testa det här med att skriva under bilderna vart alla kläder kommer ifrån. Spännande, no?
Först: ovan ser ni hur lycklig denna aktivitet gjort mig. Notera även hur fantastisk jag ser ut utan smink (nåja, med läppglans och accessoaren glasögon)! <--- Det där var alltså lite ironi for yah.


The Smiths-tisha: Minns inte, någon affär i Stockholm.
Shorts: Ullared.
Strumpbyxor: Hmm. Byrålådan?


Åh, den metaironiska klädseln! En storstor t-shirt med Iggy Pop och texten "I'm not pop". Dessutom är det JAG som har på mig den! Fantastiskt kul.
Iggy Pop-tisha: Carlings.
Samma gamla strumpbyxor.


Beatles-tisha: Ullared.
Kjol: Ullared.
Alla som tidigare haft taskiga fördomar om att alla kläder från Ullared suger kan be om ursäkt i kommentarsfältet. Jag förlåter gärna.


Hur snygga är inte dessa shorts?! Jag älskar dem. Okej, de är lite stora och gör inte min röv eller mina lovehandles rättvisa alls, men de är ju så fina i sig själva! Om man inte ser det pga den kassa bildkvaliteten kan jag berätta att de är röd- och vitrandiga. Tunna ränder.
Shorts: Ullared.
Linne: H&M.


Superpoppiga outfiten? Notera de underbart fina skorna!
Broder Daniel-tisha: Rockhouse.
Kjol: Monki.
Skor: Din sko.


Tjusigt värre, om jag får säga det själv.
Jarvis Cocker-linne: JC:s reklamtält på Way out west 2009.
Kjol: Ullared.

Det här var väl kul? Det var det för mig i alla fall. Och ja, jag vet att bildkvaliteten är som bajs, men just nu var det helt enkelt FASHION och inget annat som räknades. Hav överseende. Jag är trots allt inte fotograf.

Som en stor bloggare skulle ha sagt: Vad tycker ni?

6 kommentarer:

R sa...

Shortsen!!!

Anki sa...

Har du tagit min sko? (hm, ha överseende med min dåliga humor... :P)

SNYGGA shorts!!

Cami sa...

SNYKKING <3

Limpo sa...

Jag ska LÄTT åka till Ullared i sommar.

Elin Morén sa...

Jag gillade den superpoppiga outfiten. Skorna ba, niiiice! Sen så var uttrycket "göra mina lovehandles rättvisa" lugnt det bästa idag XD Den ska jag alltid köra med.

Anonym sa...

Cute as alltid!

// Arot