lördag 15 maj 2010

I've been looking so long at these pictures of you that I almost believe that they're real


Välkommen till mitt liv! Jag åker mycket buss. Såhär kan det se ut.


Kära Bullen. Jag tycker att en rask promenad blir mycket roligare i en utvald outfit med färgglada strumpbyxor. Är jag normal?


Här går jag i skolan! Humanistiska fakulteten. Visst låter det seriöst och intellektuellt? (Tänk bort postbilen på bilden så går det bättre att hålla med.) Till vänster syns Universitetsbibliotekets centralbibliotek. Det ni!


Min älskade mormor hjälpte mig att hämta ett par förvarade lådor, och jag fick det stora nöjet att återse ett antal plagg som jag inte sett på ett år. Ovan ser ni det bästa av dem alla - min fina älgmössa som Anki har gjort. Det skulle bli en grytlapp från början, men ödet ville annorlunda.


Torsdagens outfit! Foto: Mattias Morén. Jag älskar verkligen mina lila strumpbyxor. Det enda tråkiga är att jag inte kan ha dem till mina lila Converse. Men man kan ju inte få allt.


Lindex har satt krokar på vad alla tänker i provhyttar. Pluspoäng!



Den här bilden är uppenbarligen bara till för att man ska tycka att jag är söt. Det är ingen idé att hyckla med det. Men så är jag ju rysligt söt också...

1 kommentar:

Cumi sa...

Ja, du ÄR ju det! Miss yah, miss Änah. <3