torsdag 27 maj 2010

Roligt just nu.

Roliga musikhändelser: Arcade Fires nya singlar låter lovande. Bra skit. Försöker skriva en vettig text om det. Länkar kanske till den senare om det blir något läsbart av det hela.

Roliga kroppsfunktioner: Min näsa har så segt snor i sig att när jag snyter mig kläms tampongen nästan ut. Älskar att vara sjuk och ha mens samtidigt. För ETT helvete räcker tydligen inte.

Roliga förstagångshändelser: För första gången i världshistorien har jag mindre pengar på kontot än vad hyran är den dag som hyran ska betalas. (Men i morgon kommer underhållsbidraget från pappa, tack gud för att vara skilsmässobarn.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna. Jag vet att vi inte är överens om Arcade fire, men jag tänkte ändå att du kunde vara en bra testperson för mitt senaste försök till ett musikblogginlägg.

Hittas på:
http://herlow.wordpress.com/