måndag 23 augusti 2010

Explain or you'll explode.

Ikväll pratar jag om sex och onani på Twitter, och kärlek och känslor på Msn. Andras, alltså. Det är mycket enklare att prata om andras problem än sina egna. Åtminstone är det lättare att lugna andra än att lugna sig själv. Att se lösningar på problem är lätt när man ser dem utifrån.

Igår var jag på bio ensam. Jag såg Inception. Den fick mig att må dåligt. Jag ska inte gå in alltför mycket på vad den handlade om, ifall jag skulle råka spoila något, men den handlade om hjärnan och drömmar och verkligheten och lite om kärlek. När jag kom ut från biosalongen kändes mitt liv väldigt overkligt. Det var oerhört underligt. Väldigt obehagligt.

Kanske borde avsluta med något hurtigt för att upprätthålla någon slags vitsig TOP-standard, om det finns en sådan, men nej, jag orkar inte.

God natt.

1 kommentar:

Maria sa...

Hm... sex och onani eller kärlek och känslor. Vad är roligast att prata om...
Tänker, tänker, tänker.
Jag får nog gå med det första. Visst kan det vara trevligt att diskutera känslor lite grann också... meeen masturbation det är skojiga grejer det. Läste en gång synonymer för detta tidsfördriv och det jag fastnade för var "reta påven". Fast jag tycker snarare att reta påven skulle vara en bättre metafor för att ha skyddat sex. MOHAHAHAHA! Jag är OND jag skyddar mig mot graviditet och sexuella sjukdomar!!!!!