måndag 16 augusti 2010

TOP ger er: exklusivt material från Andreas Söderlund-intervjun.

Jag, med min bästa grävande journalist-röst: Jag såg på din Facebook att du skrivit en jullåt.
Andreas Söderlund, först glatt, sedan fundersamt: Ja. Har jag skrivit det?
Jag, konstaterande: Ja. Det har du.
Andreas Söderlund, får en snilleblixt: Ja, på min privata Facebook kanske.
Jag, konstaterande: Ja.
Andreas Söderlund, undrande: Är vi kompisar där?
Jag, generat: Eh, nej.
Andreas Söderlund: Hahaha!
Jag, försöker bli cool igen: Men det... gick att se ändå.
Andreas Söderlund, avspänt: Coolt.
Jag, tror att jag blivit cool igen: Ja, jag vet.
Andreas Söderlund, retsamt: Jävla hacker, haha.
(Amanda asgarvar i bakgrunden.)
Jag, med väldigt gäll röst: Nej, men vadå! Det är inget svårt...
Andreas Söderlund, roat: Nej, men det är ingen fara.
Jag, med min lite skamfilade grävande journalist-röst: Men du har alltså skrivit en jullåt?

Ja, och hur det egentligen var med låten får ni läsa i intervjun på TGL sedan.

Inga kommentarer: