onsdag 25 augusti 2010

Topp 5: saker som kan göra vardagen liiiiite roligare.

1. Choklad. En vän trodde mig inte när jag sa att en riktigt bra chokladätarupplevelse är lite som en orgasm. Men det är ju det. Jag säger inte att jag får såna här chokladorgasmer ofta, men det har hänt. Choklad är underbart.
2. Att lyssna på guilty pleasures. Eller nittiotalshits. Bäst är det om man har nittiotalshits som guilty pleasures.
3. Läsa gamla blogginlägg, minnas hur man tänkte för typ ett år sedan, och känna att man blivit klokare, roligare och snyggare sedan dess. Win.
4. Göra playlists med random teman på Spotify. Det bästa tidsfördriv jag vet.
5. Försöka lära sig dansen i Let's go to the mall-videon.


5 kommentarer:

Josefin sa...

Jag har laddat ner Let's go to the mall och har den på min ipod nu! Lyssnar på den minst tio gånger om dagen. Livet är fint.

Anna Theresia sa...

Jag är SÅ avundsjuk.

Maria sa...

Ååååh, How I met your mother.... loooove :D Kan inte vänta till den 20:de September när nästa säsong börjar visas :D Åååh, och Big Bang Theory. Och Bones. Och House. Och The Mentalist. Och Dexter. Och NCIS.
GAH! Så många bra serier som börjar just den veckan!
Men jag ska plugga också... jag lovar...

Miranda sa...

Åh! Allt det där är ju himla bra tidsfördriv. Choklad och helt onödiga playlists är livets grej. Gärna i kombination.

Oscar sa...

Helt rätt, vi får käka choklad någon dag helt enkelt, nybörjare som jag är. Mintkrokant är sådär super, enda jag gillar typ, haha.