onsdag 25 augusti 2010

Mot Sherwoodskogen! (Läs: Stockholm.)

Okej, så i morgon bitti (om ca sju timmar) åker jag med ett tåg till vår hufvudstad för att poppa hårt och länge på Popaganda. Någon gång under den tiden kommer ett tidsinställt blogginlägg om sex dyka upp. Jag är dock inte säker på när eftersom jag inte lyckats ställa in bloggens tid riktigt. Skills.

Jag kommer att twittra via sms, nås på mobilen och ha det allmänt awesome. Jag hoppas att ni kommer att sakna mig. Jag ska se BELLE & SEBASTIAN! Ja, och en massa annat bra, men B&S... Det är stort. Ni fattar, ni vet ju vilken mespoppare jag är.

För övrigt: min hyresvärd har förbjudit mig att tända levande ljus. Hon bara "brandrisk, bla bla". Hon menar alltså att jag ska onanera i elektriskt ljus? Så barbariskt! Inte alls sexigt.

Oh well. Vi hörs framemot söndag/måndag. Ha det vackert! Tänd ljus och tänk på mig.

1 kommentar:

Maria sa...

Hm... man kan ju överväga att onanera i mörker också. Jag menar, det handlar ju inte så mycket om att se utan om att känna :) Men surt en då. Levande ljus är mysigt till så mycket annat!