onsdag 18 augusti 2010

TOP ger er: Annas dagbok # 11 - 8 februari 2000

Hej Dagboken!
Igår när jag var arg och skulle smälla igen dörren till mitt rum så hårt jag kunde hade jag min fot imellan och då klämde jag den så hårt att det började blöda & min lilltå är blå och svullen. Jag fick äta alvedon (flytande). Idag var jag inte i skolan oj då det är jag ju nu men innan va jag på sjukhuset och vi fick vänta länge sen röntgade dom mig och det var ingen skada på skelettet som tur var med jag har ett stödbandage som stöd och det gör väldigt ont.

HORSE POWER!
Goodbye!

Kommentar: Okej, vad hände med min grammatik? Kommatering, någon? Jag var helt klart hög på Alvedon eller något ditåt.

Det var för övrigt en härlig tid när ilska gjorde att man smällde igen dörrar över tår. Så hårt man kunde, till och med... Nuförtiden när jag är arg skriver jag ett blogginlägg (så hårt jag kan). Mindre risk för röntgen.

2 kommentarer:

Maria sa...

HAHA! Hur mycket alvedon hade du tagit egentligen? Så många grammatikfel har jag nog aldrig sett hos dig! Men... det var inte så längesedan för mig som jag smällde igen dörren så hårt jag kunde av ilska *skäms*. Det är rätt så barnsligt egentligen. Fast inte över mina tår... men med tanke på vad en snickare kostar nu för tiden kanske det är bäst att uttrycka sina aggressioner på facebook eller via blogg :)

Maria sa...

BTW, ändringen från Flower Power till Horse Power känns väldigt mycket mer du @ 9... :P Hästtokiga var vi allihopa, allihopa, hästtokiga var vi allihopa, allihopa, jaaaaaag meeeeeed. Duuuu meeeed och jaaaaag meeeeed.
Vill du gissa hur många alvedon jag har tagit idag? :D