söndag 8 augusti 2010

Saker jag tänker på idag (intresseklubbensprängsavöverbelastning).

1. Andreas Söderlund och vår dejt på Way out west.
2. Andreas Söderlund och hans album (som jag har fått för att lyssna på innan intervjun).
3. Jag borde nog skryta mindre om mina stava-på-fyllan-skills. Det skulle kännas så jobbigt om jag failade lite någon gång och alla kunde reta mig för det.
4. Twitter är väldigt mycket av ett forum för sexuell frustration. Eller är det bara i min feed det är så?
5. Claes Strängberg var förvånansvärt hunkig.
6. Det är andra gången den här helgen som jag blir förvånad för att någon är snygg. Tydligen förväntar jag mig inte så mycket av mänskligheten nuförtiden.
7. I kväll är det tvåpersonsfest med A-K som är grejen. Göttans.
8. När ska jag egentligen bli dräglig på gitarr? Jag menar alltså verkligen bara dräglig. Det enda jag begär är att kunna byta ackord så pass fort att det inte hinner bli tyst (utan reverb eller delay, thankyouverymuch). Men min dåliga koordination sitter tydligen i fingrarna också. Chockerande.
9. Håhå jaja.

3 kommentarer:

Limpy sa...

4. Jag har också tänkt på det där, det ser likadant ut i min feed.

Emil sa...

Hur ska du träffa Andreas Söderlund? Du har ju inget pressband. :O

Anna Theresia sa...

Limpan: Okej, då kan vi nog fastslå att det är Sanning.
Emil: Smärtsamt medveten om detta. Planerar att förlägga det till en plats där man inte behöver ha det.