onsdag 4 augusti 2010

TOP ger er: Annas dagbok # 9 - 18 januari 2000

Ärade Dagbok!
Det gick inte i tisdags vi gjorde det på lördagen och vi va hos Coco. Jag pussade Zeb jättemånga gånger.
*
Nu skriver jag om Lunden. Maria har lovat att jag ska ha Arrabesk. För igår hade jag Fia och hon var döjobbig. Ikväll ska jag och mamma baka godis för att bjuda onsdagsgruppen på för jag ramlade av förra gången. Mmmm... Man borde ramla av oftare! Oh, vad jag längtar till våren då fyller jag år. Sommar och sol och vi har kort tajt kjol och vi vill ha dej...

FLOWER POWER!!

Tja!

Kommentar: HAHA! Jag citerar Markoolio! Dessutom har jag plötsligt blivit en hippie som förespråkar flower power, samt fått hjärnsläpp och förlorat alla konjunktioner. Markoolio-citatet oroar mig lite dock. Dels för att jag ogillar att bli påmind om hur mycket jag lyssnade på Markoolio, dels för jag ogillar att bli påmind om att det fanns en tid då jag saknade genusglasögon. Oh well. Jag var kanske tillräckligt bitter ändå.

1 kommentar:

Maria sa...

Hehe, jag lyssnade också jättemycket på Markoolio när jag var i den åldern :) Man får ha varit ung och dum, vettu. Att du ser att du inte hade någon uppfattning om genusperspektiv då betyder ju bara att du har utvecklats! Man kan ju inte ha varit perfekt jämt!
Sen undrar jag bara... hur många gånger är "jättemånga gånger"? ;)