torsdag 5 augusti 2010

I could show you how to do it right, I used to practise every night on my wife.

Olle Ljungström i intervju i DN om att spela med sitt gamla band Reeperbahn på nostalgiturnén Forever Young:

Hur känner du i dag för de där ­tidiga åttiotalsåren?

– Det är ju mina tonår. De började och tog slut där någonstans. Per automatik formas man som människa då. Man lär sig bädda, diska, supa, knulla, sådana viktiga saker, och det råkade sammanfalla med att jag spelade i Reeperbahn.

Behöver jag ens peka ut vad som är underbart med det här? Nej, jag trodde inte det heller.

UPDATE.

Och ännu bättre, Lady Gaga i Vanity Fair:

“I have this weird thing that if I sleep with someone they’re going to take my creativity from me through my vagina.”

Lady Gaga-citatet fann jag via DN som hade gjort en sammanfattning av artikeln i Vanity Fair med rubriken "Ensam med sin vagina". Klart jag klickade på den, liksom.

Inga kommentarer: