tisdag 10 augusti 2010

This is SO going in my blog!

Idag träffade jag bloggläsaren Miranda som hastigast. Hennes första ord var "oj, vad fin du var i verkligheten!", haha. Hon kommer från Gislaved och är väldigt söt. Bara så att ni vet.

Jag hade även ett längre möte med en annan fin läsare (som kanske vill vara anonym, så så blir det). Vi satt i solsken och pratade om musik. Mycket fint. (Nästan som snus, faktiskt.)

Det kommer förmodligen inte som en chock för någon, men att träffa (främmande) människor som gillar min blogg är inget jag gör varje dag. Således var den här dagen en slags höjdpunkt i min karriär som bloggare.

Och en sådan grej måste man givetvis blogga om.

P.S. Lyssnar på detta i natt. Underbara grejer. Och ja, du har rätt, rubriken är Barney Stinson.

2 kommentarer:

Maria sa...

Världen är allt bra liten när alla verkar komma från Gislaved ^^ Och just den Miranda bor granne med mina föräldrar, så det gör världen ännu mindre! Läskigt!

Miranda sa...

Alltså, det var sjukt fint att träffa dig. Det var bara så att jag brukar ge ett neurotiskt och jobbigt första intryck när jag träffar människor och tänkte "okeeej, bete dig normalt" vilket ledde till att jag var helt lam. So sorry about that, haha. Men det var tufft att ses ändå!