torsdag 19 augusti 2010

TOP ger er: Annas dagbok # 12 - 22 februari 2000

Hejsan!
Idag har Zebastian gjort slut därför vi skulle prata om en grej och så fick inte Anton va med. Göra slut för en sån struntsak tycker jag är löjligt. Jag ska nog satsa på lite tuffare killar eller bara strunta i dom och bara bry mig om hästar. JA JAG SKA BARA BRY MIG OM HÄSTAR! VILKEN SUPER IDÉ!

HÄSTAR ÄR BÄST!
Hej då

Kommentar: Hahaha! Så jävla bra. Åh, Anna 9 år, om du bara hade vetat hur många gånger det löftet i olika former skulle återkomma i ditt liv... Jag undrar om jag innerst inne förstod att jag inte skulle kunna hålla det? Eller trodde jag verkligen att det var slutet på min raggningskarriär?

Älskar för övrigt hur jag tog min raggning på allvar. "Satsa på", liksom. Jösses. Man hade kunnat tro att det fanns någon slags "tanke" bakom chansfrågandet.

1 kommentar:

Maria sa...

Haha! Ojoj, vilka hästtjejer har inte gett de löftet några hundra gånger? Tycker också "satsa på" låter väldigt skojigt. Jag undrar om det kommer från alla de där reklamerna som går på radio och TV till och från "satsa på en riktig/riktigt bilmekaniker/tvättmedel/volvohandlare". Det är i alla fall den kopplingen jag gör när jag hör "satsa på"... fast jag har nog sagt det om killar ett antal gånger också... eller helt enkelt "nu ska jag satsa på TJEJER!"